Angrerett, retur, bytte og reklmasjon

Angrerett, retur og bytte

Ifølge loven har du 14 dagers angrerett. Hos Miss Mary har du alltid 100 dagers angre- og returrett. Ved bytte eller retur skal varene som du returnerer være i samme stand som da du mottok dem. Fyll alltid i den vedlagte returseddelen. Du kan returnere varene i den samme posen som de kom i. Husk å frankere forsendelsen.


Hvis du angrer kjøpet eller hvis du vil bytte noe, betaler du returfrakten selv. Retur- og bytterett gjelder selvsagt ikke hvis varen har vært i bruk. Vi kan dessverre ikke behandle bytting av varer i forbindelse med kortkjøp.


Hvis det finnes feil på varen, eller hvis den er sendt feil, betaler vi returfrakten. Ta kontakt med vår kundeservice for nærmere instruksjoner. Hvis du har spørsmål om returen, kan du kontakte kundeservice på telefon 69 21 31 43


Ved returer betaler vi tilbake pengene senest 14 dager fra dagen vi melding om returen, men ikke før vi har mottatt varen og kontrollert den.


Tilbakebetaling faktura
Om du har betalt din faktura, men angrer ditt kjøp vil du få et til gode beløp hos Klarna. For å kunne betale tilbake dette til deg behøver de din kontaktinformasjon og informasjon om hvilket kontonummer tilbakebetalingen skal gjøres til, denne informasjonen spares ikke i forbindelse med din betaling. Ring Klarna på telefonnummer 21018991. Du kan også besøke på www.klarna.com/no.


Gebyrer for forsendelse og håndtering blir ikke refundert.


Hvis du har betalt via Klarna faktura og skal foreta retur:
Visste du at du kan gå inn på Klarna.no eller Klarna-appen og pause fakturaen? Da går du til berørte kjøp og klikker på «Rapportere retur». Fakturaen blir da automatisk pauset til vi hos Miss Mary har mottatt din retur. Har du bare returnert en del av kjøpet, vil du deretter motta en ny, oppdatert faktura for det du har valgt å beholde.


Returadresse:
MM of Sweden AB
c/o Jetcarrier Logistics AS
Isebakkeveien 75
1788 Halden

Reklamasjon

Vi setter pris på at du hjelper oss med å påpeke eventuelle feil på varen. Hvis du har klager som gjelder varen vi har levert og vil gjøre en reklamasjon, ber vi deg returnere varen til oss så raskt som mulig. Hvis reklamasjonen gjelder en vare som har vært i bruk, ber vi deg kontakte kundeservice for nærmere instruksjoner. Reklamasjon av brukte plagg som ikke er vasket, behandles ikke.


Ved en eventuell tvist, henviser vi alltid til Forbrukerrådet eller tilsvarende klagenemnd. Miss Mary følger alltid nemndens anbefalinger.