Da du fikk tilsendt bh'en din og det ikke ble slik du hadde tenkt deg

10 Jun 2021 8:35 AM
Annica Svensson

Mest sannsynlig har vi på et eller annet tidspunkt gjort det alle sammen. Har handlet på nettet, fått varen levert og deretter blitt skuffet da du pakket opp. Størrelsen oppfylte ikke forventningene i det hele tatt. Her er tipsene våre på hvordan du får en smidig shoppingopplevelse, hvordan du best kan gå frem når det ikke ble slik du hadde tenkt deg og hvordan du kan redusere risikoen for at det skjer igjen.


Bh kan oppleves som litt vanskelig å kjøpe online, ikke selve kjøpet, men å finne riktig størrelse eller modell. Det er så mange valg at det er forståelig hvis det ikke blir riktig hver gang du tester et nytt merke. Her er vår guide om hvordan du kan få en bedre opplevelse.


«Mange kvinner føler seg litt usikre på bh-størrelsen.»


Vi har ofte blitt fortalt av kunder at når de er i en fysisk butikk, velger de bare en bh tilfeldig, en som ser ut til å være deres størrelse, bedømt etter øyemål. Denne usikkerheten kan lett bety at det ikke alltid føles så greit å kjøpe en bh.


Kanskje sjekket du størrelsen din for noen år siden, men har ikke tenkt over at kroppen kan ha endret seg. Vanligvis er formene proporsjonert litt rundt alderen uten at det alltid vises på badevekten. Den gamle bh´en hjemme kan ha tøyd seg og hvis du derfor bestiller størrelsen du pleide å kjøpe, kan det lett bli feil.


Huff da, det ble ikke slik jeg hadde håpet. Hva gjør jeg nå?


Hvis du får levert et produkt som ikke lever opp til forventningene, er det lett å føle seg skuffet. Kanskje du er en av dem som ikke har krefter til å returnere produktet og i stedet bare legger det i skuffen der det blir liggende. Eller så kanskje du returnerer varen uten å bytte til noe annet. Kanskje du velger å aldri kjøpe en bh på nettet igjen, for å unngå at det blir feil. Ikke gjør noe av det som står ovenfor. Kontakt oss i stedet.


«Når ting går galt, er det lett å fikse.»


Når det går galt, er det lett å rette opp. Det er derfor vi har vår kundeservice. Kanskje er du en av dem som mener at kundeservice først og fremst handler om problemer rundt leveringer, bestillinger og betalinger? Hos oss er kundeservice mye mer enn bare disse spørsmålene. Vi satser stort på å ha verdens beste kundeservice og service. De gir råd og tar vare på deg før, under og etter et kjøp. Vi prøver å gjøre alt for at du skal bli fornøyd og vil gjerne hjelpe deg med å finne en løsning som passer deg.


Når du kontakter kundeservice


Kontakt oss gjerne før kjøpet hvis du føler deg usikker på å kjøpe bh´er online, størrelsen din, eller hvis du ikke kjenner til Miss Marys produkter.


Før du ringer kundeservice for råd om størrelse og modell, enten det er før eller etter et kjøp, er det smart å være litt forberedt.


• Les gjennom størrelsestabellen vår først.
• Skriv ned målene dine, omkretsen der bysten er størst og omkretsen under bysten, i henhold til veiledningen.
• Gå gjennom undertøyskuffen din og sjekk hvilke størrelser og hvilke merker du har fra før. Hva er størrelsen på den nyeste bh´en din og hvordan passer den.
• Er det en spesiell stil du foretrekker? Bøyler, uten bøyler, runde cuper, bomull, vatterte cuper, t-skjorte-bh osv.


Våre rådgivere vil veilede deg gjennom alle trinnene. De vil for eksempel spørre hvilken størrelse det er på bh´en du har på deg nå og hvordan den passer. Sammen finner dere det optimale alternativet for deg.


«Hos Miss Mary er kundeservice mye mer enn bare spørsmål om leveringer og bestillinger»


Hvis vi har anbefalt et produkt du ikke liker, eller en størrelse som ikke er riktig, vil vi løse dette slik at du blir fornøyd. Kontakt oss igjen etter levering.


Ikke behold varen din hvis du ikke er helt fornøyd. Ikke la den ligge ubrukt i undertøyskuffen. En Miss Mary-bh er en nær venn, som du skal kunne føle deg komfortabel i og stole på. Vi legger ned mange timer med å utarbeide en passform.


• Du har alltid 100 dagers angrefrist/returrett på alle varene våre.
• Du kan returnere eller bytte.
• Vi vil alltid at du skal være fornøyd og ønsker å ha så god kundeservice som mulig.


Hvis varen er defekt, ta kontakt med kundeservice før retur. Reklamasjoner håndterer vi separat fra vanlige returer.


«Rådgiverne våre vil veilede deg gjennom alle trinnene»

Les gjerne intervjuet med Ida, sjefen for kundeservice hos oss (bildet) om hvordan hun og hennes team jobber med personlige råd på distanse.


Vår kundeservice har åpent 7 dager i uken og vi er tilgjengelige via personlig rådgivning per telefon, e-post, chat og på sosiale medier. I Borås har vi flere fantastiske medarbeidere som jobber fulltid for å ta vare på kundene våre. Vi legger stor vekt på å ha godt utdannede medarbeidere hos kundeservice, da vi vet hvor viktig det er å få riktig hjelp.


«Ikke nøl med å ringe oss flere ganger om nødvendig. Vi er her for deg»


Siden vi snakker om bryster og undertøy, har vi valgt å kun ha kvinnelige medarbeidere hos vår kundeservice, slik at alle kundene våre alltid kan føle seg komfortable. Ikke vær redd for å be oss om hjelp. Det kan være alt fra å finne en bh til bryster som har forskjellige størrelser, som trenger ekstra løft eller som har veldig løs hud, eller at du trenger å fikse problemer med skulderbåndene som glir ned, eller at bøylene ikke sitter godt.


Ikke nøl med å ringe oss flere ganger om nødvendig. Å finne den optimale bh´en og størrelsen kan ta noen samtaler og vi er her for deg. Det er viktig for din egen erfaring at det blir riktig.

You may also like